12/11

Måndag igen usch, men bara  29 skoldagar till lovet (till skillnad från er på rönninge slutar jag på fredagen >.<).
Skippade mina skolkplaner idag iaf. Dagen har varit ganska tråkig,  fast som  tur var var den kortare än vanligt och jag slutade kvart över 12 :). Efter så hittade jag, Kenneth och Elin på koreografin till vår aerobicsuppvärmning vi ska ha på gympan på onsdag. Det var lite kul, hehe. Hoppas det går bra på onsdag också. På vägen hem köpte jag choklad, det var gott.
Igår  gjorde jag inget direkt. Gjorde Märta sällskap i stallet och mockade åt henne. Sen åt vi farsdagstårta, mm jammi. Fast stämmningen var inte den bästa. Jag hatar när folk är griniga, då vill man bara krypa ner och gömma sig under täcket.. tycker om mitt täcke.
Nu väntar jag på att pastan ska bli färdig, det blir köttfärssås till middag :) Och i morgon ska jag rida Powerplay(värga Påven! :S). Lite orolig för att det ska gå åt helvete, jag är ju inte lika bra som Sofia och han verkar ju vara lite jobbig med henne. Fast jag behöver ju inte försöka mig på värsta dressyren iofs :P
Men nu är maten färdig, mmm!

Kommentarer
Postat av: Tove

asså jag veeet, jag säger oxå Powerplay annat än i stallet :P och en till grej: vet exaaakt det där med dålig stämnning asså vi brukar oxå ha det pga pappa :P inte rolit, men aja, vi ses imorron i stallet :D men jag tror endå det går bra att rida han (iof det gick rätt dåligt för mig men öh det går bra :D) flummit de blev bara för de.. puss.

2007-11-12 @ 22:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback