13/11

Svin kallt! Jag sitter med min vetevärmare i underställ, veeery sexy. Ska nog sova snart för jag är riktigt trött av någon konstig anledning.. mmm kärlek på sängen.
Idag när jag vakna var det hel snöigt ute och jag ville bara krypa ner i och sova lite till. Mysigt visst och snö i all ära,  men det blir så inihelvete kallt >.< Men duktig som jag är så masa jag mig iväg endå. Det var motvind så jag fick massa snö i ögonen :'( haha.  Hade bara två lektioner.  Fick tillbaka kemiprovet med 23/25 poäng och mvg. Dessutom sa han att han inte ska kolla på proven vi skrev när vi hade Olof, tur för mig eftersom jag nästan fick ig på dem x) Bra dag.
Åkte direkt ut till stallet efter skolan med Tove. Red Sofias pålle. Det var riktigt kul med lite omväxling, han var så mycket känsligare och sviktig. Höll nästan på att flyga av, hahahah :P Sen hade jag insläppet och hade ju två hästar att ta hand om så jag kom inte hem förrns kvart i 8. Men det skulle tagit ännu längre tid om  jag inte fått hjälp av Tove, tackar tackar^^.
Jag har just gjort mig lite té i min fina kopp jag fick av Tove. Älskar den för den har så härlig form :). I morrn börjar jag tidigt också, onsdagar är nog min värsta dag. Gympa också, fast det blir nog inte jättejobbigt eftersom det ska vara "dans och lek"  :P. Nä nu fryser mina fotar..

28 dagar kvar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback