14/11

Fryser som vanligt, det kanske är dags att odla vinterpäls ;)
Dagen har varit  helt okej. Riktigt kyligt i morse men jag klädde tappert på mig och gled ner till tåget (det var halt :P). Bussen var självklart sen så det hade gått lika snabbt att gå. 
Tråkiga lektioner.
Gympa! Det var riktigt kul. Vår uppvärmning var i världsklass sa han och undra om vi ville göra en hel aerobicslektion i trean (H) haha. Mest Elins förtjänst iofs,  men endå :).  När jag skulle hem  missade jag precis tåget, skulle ha hunnit om det inte var en seg hög med fjortisar vid spärrarna >.< Euuuw. Jag fick sitta och frysa fingrarna av mig i en kvart istället.
Har bara latat mig sen jag kom hem. Ska nog göra ett ryck snart och läsa lite svenska men först ska jag äta middag. Anna ska komma ihem idag tror jag, usch på henne också.

27 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback