15/11

HIttils ganska värdelös dag. Var jättetrött i morse så jag sommnade en stund under fyisken och resten av tiden satt jag bara och glodde. Under svenskalektionen började jag få lite ont i huvuder och känna mig yr. Plötsligt blir jag helt illamående och var tvungen att springa till toan och spy x) Blev hemskickad av bibliotekarien för jag var helt blek och stod och darra när jag skulle låna en bok vi skulle läsa i svenskan. Populärmusik från vittula för övrigt, någon som har läst och har något intressant att säga om den? :P
Nu har jag bara legat och vilat. Känner mig mycket bättre igen vilket är bra. Måste vara frisk i morrn för jag har både muntligt och skriftligt nationelltprov i engelska, lycka till till mig  >.<. Ska nog proppa i mig lite vitaminer och sova en skvätt.

26 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Tove

hum, så det kan gå :P läskigt. Jo jag ska säga dig att den där boken är riktigt tråkig men fattar ingenting.. fast jag kan dock tänka mig att du kommer gilla den.. *-) äh whatever, krya på dig xD

Postat av: Louise

Jag tyckte den va bra! :P knäpp och ja fatta inte så mkt i början men sen kom den igång! då jävlar :)pusspuss!

2007-11-16 @ 15:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback