17/11

Vaknade tidigt idag men låg kvar och drömmde härliga medvetna drömmar i några timmar, det är riktigt skönt att bara ligga kvar och mysa. När jag gick  upp stod det en kastrull kokta päron och en lapp med order om att jag skulle äta dem,  riktigt slibbigt ingen höjdare direkt. Ingår tydligen i min mensvärksbehandling. Efter så bakade jag en vääldigt kladdig kladdkaka, var så  rädd att den inte skulle bli kladdig alls att jag tog ut den lite för tidigt :P Så nu är jag mätter :)
Igår var till en början ännu mer värdelös än torsdagen. De hade plockat bort min sovmorgon och lagt in det skriftliga engelskaNP. Jag skrev ingenting utan satt och dagdrömmde istället.  Det hade knappast spelat någon roll om jag brytt mig om att försöka för det går inte ändå, då skulle jag bara blivit lessen istället och det orkade jag inte. Sen hade vi biologi där vi lekte "Älgar och resurser" för att få en förståelse för hur en population fungerar x). Efter lunch skulle jag och Elin ha muntliga delen av engelskan. Inte helt oväntat gick det åt helvete och jag bröt ihop så  vi fick avbryta.  Förlåt Elin att jag förstörde för dig :( Men det går inte att hindra tårar, eller jag kan inte iaf. Jag behöver inte ens vara särskilt  lessen, det blir så endå :S. Jaja, det löser sig (kanske inte men hoppas kan man ju alltid). 
Åkte ut till stallet med Tove. Jag skulle tog en liten barbacka skritttur till gräsvolten och betade medans Tove red lite dressyr. Både Sofia och Hanna var ute, det är mycket roligare nu när det är mer ungdomar där :). 
Fick  pizza till  middag, mm gott gott. Sen gjorde jag mig iordning väldigt långsamt och gick  till  Tove. Missade typ hela Idol, men seriöst, vemfan vill se Carola :S. Martina klippte Sofia kort medan vi kollade på Vänner, det är en kul serie xD. 
Idag ska jag bara ta det lugnt. Tror inte ens jag har något att plugga på :O(bortsett från matte, men det räknas inte). Tror jag ska läsa lite i svenskaboken iaf. Ikväll ska både Sebastian och Jonathan äta middag här,  jag kommer inte alls känna mig ensam >.< Jag behöver ett strul ikväll, annars kommer jag sluta på mentalsjukhus eller nått..   


Kommentarer
Postat av: Tove

alltså jag måste få leka kurator; jag tror att det skulle gå MKT bättre för dig om du ändrade inställning. Eller jag VET att det skulle det, kanske inte muntliga delen det e ju bara å jobba på men asså du KAN ju skriva! speciellt på svenska. Innan du gör nåt sånt prov så tänk; Nu SKA jag skriva minst 2 sidor t.ex. jag kan klara det, jag ska vara envis och inte ge mig! (och ja det funkar, jag har testat flera ggr :D) KOMIGEEEEN! du vet att du kan ;) och förresten, hur går det med "behandligen" ? elelr asså det där aktupunktur å allt ? funkare? Pusss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback