18/11

Pissiga söndagar. Nu sitter man här igen med den där äckliga klumpen i halsen och hoppas på att man ska bli sjuk eller nått så man får ligga hemma och bli ompysslad. Mamma har just pratat med mig om hur vi ska lösa mina "problem" i skolan. Nån jävel hade tydligen ringt hem och klagat. Jag orkar verkligen inte ta den diskussionen med henne för hon KAN helt enkelt inte förstå vad felet är,  hon låtsas att hon gör men det är bara så falskt. Fan! Nu kommer de säkert gå på mig i skolan också igen. 
Muffinsont...
Gårdagen var inte den roligaste jag varit med om heller. Åt en massa onyttigt och fick dåligt samvete. Kände mig så förbannat ensam, löjliga lilla jag. Alla var upptagna så jag satt vid datorn hela natten, självklart blev det inte direkt bättre av det, höhö.
Den här dagen började med godis (Y) Fuck me. Lättnad att åka till stallet.  Älskling, om du visste hur det värmer i hela kroppen när du kommer springande genom hagen för att jag visslar på dig. Och när du börjar gosa med mig när jag borstar dina öron, visserligen bara för att ta bort min uppmärksamhet från öronen men ändå, puss på mulen <3.
Tänkte att jag skulle läsa lite men fastnade här istället. Borde plugga matte också för vi har tydligen läxförhör i morrn och som vanligt så bryr jag mig inte om  att plugga förrns det är provdags, alltså kan jag det inte nu. Nån som vill ta en skolkdag i morrn? Eller nån som vill typ slå mig så jag tar tag i allt istället..

Kommentarer
Postat av: Tove

boka tid hos BUP då :) du slipper tjat från alla + dom förstår. Puss. (jag skulle tagit skolkdag om jag inte hade praktik! ;))

2007-11-18 @ 19:53:04
Postat av: Ulf

Tjena..skolan? , BUP sorry..jag skulle
aldrig lita på något sådant "det är min egen åsikt".
var du vaken sent igår natt? haha... :)
ha det bra.

2007-11-19 @ 00:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback