21/11

Redan onsdag! Tiden bara flyger fram.. typ. Längtar väldigt till helgen, jag har faktiskt lite planerat :O
Veckan hittils har väl varit okej. Hade sovmorgon i måndags vilket var lite skönt. Enda nackdelen med sovmornar är att man inte är ensam uppe. Jag har extremt dåligt morgonhumör och står inte ut med att det är folk i köket när jag ska göra frukost >.<. Igår hade vi läxförhör i matte vilket jag struntat helt och hållet att plugga på så jag fick 0 poäng, hahahahha, fast han gillar nog mig endå (H). Efter skolan åkte jag ut till stallet, vid typ kvart i 4. Sen tog allt jättelång tid så  jag kom inte hem förrns halv 9. Men det var lite trevligt att rida iaf trots dåligt väder och att jag har lite träningvärk idag^^.  Det gjorde gympan lite jobbig. Vi spelade bandy och jag hade kul! Bandy ,jag och kul brukar inte gå ihop i vanliga fall :S Idag efter skolan följde Anders med mig hem för att plugga. Det blev inte så  mycket pluggande tyvärr så jag kommer misslyckas på svenskaprovet i morrn men det var trevligt ändå :).
Nu håller jag och pappa på att laga fläskpannkaka, precis vad jag längtade efter! Sen ska jag försöka erövra tv:n och kolla på heroes, tveksamt om jag kommer lyckas :P. Men nu är maten färdig, jag älskar mat!


22 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback