23/11 kväll

Jag fryser om min högra hand. Jag tycker det borde finnas datormöss (heter det så?) med värmeslingor i! Och ja, jag tycker att det mesta borde ha värmeslingor. Påminner mig om att jag har glömt vetevärmaren i mikron, jag har återigen svikit min älskade sängkamrat..
Denna kvällen ska jag tillbringa hemma för jag är så trött, har inte ens orkat byta om så jag sitter fortfarande i stalltröjan. Det kanske blir soffan, en bra film, en kopp té och en varm filt.  Eller så sitter jag vid datorn hela natten, vilket jag inte borde efetrsom det bara gör mig deppig. Slipper iaf ta morgonpasset i stallet i morgon, tack mamma.
 Fick biologiprovet idag.. jag fick G! o.O Var helt säkert på IG men jag låg tillochmed i övre gränsen. Så det kan gå..  Resten av lektionen pratade hon mest om parasiter och man fick veta en hel del som man gärna sluppit veta. Jag tror alla biologilärare har gått med i nån pakt om att de ska förstöra matlusten  för sina elever. Inte snällt :(
Åkte ut till stallet, men det var så äckligt väder att jag inte orkade rida. Så ska man inte göra,jag vet men det händer inte ofta faktiskt. Som kompensation satt jag och proppade i honom morötter medan vi väntade på bättre tider. Resulterade mest i att han fick  för sig att han var en hund och stod och slickade mina händer och ben.
Kanske skriver igen senare när jag börjar känna mig ensam.

20 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback