23/11

Jag är trött. Funderar på att skippa första lektionen för jag har inte gjort läxan och jag tror vi skulle ha läxförhör =/. Fredag idag iaf! Så skönt,och om en vecka är det advent :).
Måste säga att onsdagens fläskpannkaka blev något av en besvikelse. Den var platt, halv bränd och osalt. Så går det när man låter pappa göra den. Kollade på heores, det var spännande har jag för mig men minns inte vad som hände, haha.
Gårdagen började med fysik som vanligt. Det är väldigt sömmnframkallande med långlektion fysik  på morgonen, särskillt numera när det är mörk ute. Svenska prov. Eftersom jag inte kan skriva så tänkte jag att det här var min chans att göra något bra i svenska,  men inte då. Självklart består provet inte av frågor utan man ska låtsas att man  levde under upplysningstiden och skriva brev om sin resa i Frankrike och England. Jävla tant. Efter det orkade jag verkligen inte med min franskalärare, hon är så hurtig, så jag struntade i franskan och satt och åt med Elin väldigt länge istället :). 
Eftersom Tove var sjuk så red jag Baldur. Red ut med Märta och Prima. Han var jättesnäll faktiskt och varken bocka eller kicka en enda gång :O Han orkar nog inte bocka med mig för jag väger ju lite mer än vad Tove gör ^^ hahaha. 
Usch, måste gå utan linser idag för mitt ena öga är rött och kliar för fjärde dagen i rad. Jag hatar att inte se, men jag hatar mina glasögon ännu mer >.< Ja ja, man vill  ju inte bli blind..

21 dagar kvar 


Kommentarer
Postat av: Ulf

hahaha...min fläskpannkaka brukar blir jätte god :D
jag brukar ha både bacon och fläsk i den yeeee
:)
mm mycket mat prat, blir hungrig ska äta en burk med musslor mm

2007-11-27 @ 23:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback