25/11 kväll

Väntar på middagen, fläskkarée med potatis och brun sås. Gud vad jag är hungrig och sugen! Åt kötbullar till lunch och det är inte min favoritmat direkt men det var det enda som jag orkade laga. Sen sov jag en stund. Riktigt skönt, nästan så man längtar till man får gåoch sova igen, hehe. Var dock tvungen att gå upp och åka ut till stallet. Bättre väder har man ju varit med om men pållen behöver ju motion. Mörkret är inte heller någon höjdare när man är så pass mörkrädd som jag är. För att behålla min psykiska hälsa sjöng jag psalmer och drömmde mig tillbaka till Husaröbryggan. Jag älskar att dagdrömma för allt blir så härligt när man får bestämma själv. När  jag kom  tillbaka till stallet hade Elisabeth någon form av middag. Det såg så underbart mysigt ut, massa levande ljus, värme, mat och gemenskap. Kände mig lite som flickan med svavelstickorna där jag stod kall och blöt utanför fönstret i mörkret. Fast det kanske var att överdramatisera en aning, haha.
Resten av kvällen går nog åt till sömn och några lama försök att plugga :) 

Kommentarer
Postat av: Louise

hahaha söt! vill skriva längre kommentar men min hjärna e saljm och måste fortsätta plugga pussilull!(L)

2007-11-28 @ 20:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback