25/11

Sitter och lyssnar på winnerbäck och myser med ninen. Ingen riktig söndagskänsla ännu tackochlov . Inga trevliga planer för dagen  heller. Är tvungen att ta insläppet idag för Märta  skulle iväg någonstans :( stackars mig alltså.
Gårdagen var trevlig. Latade mig hela förmiddagen och sen var det party hos Sofia. Kände mig lite utanför tills mina flickor Josse och Tove anlände.  Kvällen blev på det hela taget ganska lyckad. Stannade kvar och hjälpte Sofia att städa efter och sen var jag trött så jag orkade inte gå hem utan sov kvar.
Ska nog ta och duscha nu, känner mig extremt dräggig x)

Kommentarer
Postat av: Tove

jag träffade Märta på tåget idag, sen när ja åkte hem va hon på samma tåg igen x)

2007-11-25 @ 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback