3/11

Idag mår jag inte jättebra, aningens illamående. Skönt att min  griniga mor inte är hemma iaf. Fast hon kommer nog snart och då har pappa fått för sig att möblera om hela vardagsrummet, och jag måste hjälpa till :O. Annars så MÅSTE jag verkligen plugga idag, måste,måste,måste. Fifan. Sen ville Tove ha  sällskap till Andersson och hämta sin mobil, men jag orkar verkligen inte, jag känner mig elak och dålig nu :( Förlåt..
Igår var jag i stallet hela dagen nästan. Vi löshoppade Baldur och Prima.  Det gick ganska bra faktiskt :) Lollo var där också,  fast hon verkade inte ha så jättekul, hehe.  Jag har tappat mitt headset till mobilen också  :'( Smart jag.
På kvällen var vi hos Andersson, det var lite trevligt faktiskt. Var mest med min balkongpolare Josse, haha <3. Sen snöade det så  jag höll på att frysa ihjäl när jag skulle hem. Snart är lovet slut! :'( :'( skit också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback