4/11

Sista  kvällen på lovet. Vaknade ganska tidigt men låg kvar i flera timmar och drömmde mysiga drömmar för att slippa ta tag i dagen. När jag väl gått upp  åt jag lunch och sen satte jag mig  med mamma och börjad med kemin, prov på tisdag och jag fattar knappt något :(. Men det får gå som det går.
Igår kväll glodde jag på film hos Sofia med Tove, Syster, systers själfrände och Karro. Minns knappt vad filmen hette men något i stil med The sideways tror jag. Den innehöll väldigt mycket vinkännarsnack och var ganska tråkig. 
Man blir så deppig av mörkret och kylan som kommit, som  vanligt håller jag på att frysa fingrar och tår av mig. Man kan ju tycka att mitt späcklager skulle skydda mig men tydligen inte ;) haha. Vi har flyttat om i vardagsrummet också så vi fått lite mer av en tv-hörna, ganska mysigt. Men resten ser väldigt övermöblerat ut, vi har helt enkelt för mycket möbler. Pappa är för dålig på att göra sig av med saker. Funderar på att överge datorn och krypa upp framför nån film med en kopp té. Fast borde egentligen krypa upp med franskaboken istället eftersom jag redan struntat i den läxan två gånger.. kanske ska ta mig en sovmorgon i morrn *-) Eller nej det ska jag inte, stygg flicka, inte tänka så x) hahah. Men seriöst, inget mer skolk i år!  Fast det är inte så långt kvar på året faktiskt, får det till  7 veckor bara :O Det kommer säkert gå jättefort så jag inte hinner köpa juklappar, det borde man nog börja tänka på i god tid vilket inte är min starka sida. Och så måste jag önska mig något, hjärnstopp. Förstår inte hur alla andra kommer på  allt att önska sig :S.
Märker nu att jag bara försöker få tiden att går genom  att skriva massa skit, går ganska bra faktiskt ;).
Bara för det tog tankarna slut, det är nog bäst att avsluta inlägget ändå.
:)

Kommentarer
Postat av: Ulf

haha...ja hos mig är det verkligen inte övermöblerat.
man kan nästan höra sitt eget eko ;P
man får väl gå in på blocket.se å kika runt ;)
lycko dig 7 veckor kvar till lov
jag får vänta 8 veckor sen två veckor "fri"
sen 8 veckor till yeeee.. efter det är min tid i Oslo slut.
nu tog mina tankar också slut ;P

//Ulf the Dragonkiller muhhaa..

2007-11-04 @ 20:24:42
Postat av: Tove

vadå säg inte att du inte vill ha något ?? ibland skrämmer du mig ;) men önska dig nya ridhjälm eller nåt då, för det har du sagt att du vill ha ;D världens roligaste julklapp men iaf något ^^ eller typ presentkort på carlings ^^ eller nån annan affär som inte heter H&M , lindex eller gina tricot :D Pussss.

2007-11-04 @ 23:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback