6/11 kväll

Jag har inget bättre för mig så jag tänkte skriva lite, hehe  :P
Jag har varit helt speedad hela dagen pga. provet men det har lagt sig nu och jag är trött istället. Det gick nog helt  okej fast har kommit på åtminstone 3 poäng jag missade och det var bara max 25 så jag är inte säker på att det räcker :(. Hoppas vi får tillbaka det i morrn iaf så jag slipper oroa mig så mycket, haha.
Fick creps till lunch, det var gott.  
För en gångs skull var det inte pang bom till stallet efter skolan utan jag hann vara hemma och ta det lite lugnt först. Kunde inte rida idag för det har varit fight i hagen igen så han var helt svullen i ena benet och så hade han tappat en sko. Men han skulle få byta hage i morrn iaf så kanske vi slipper fler skador. Hjälpte Tove när hon longera istället. Det är nästan lite tillfredställande att få jaga den elaka lilla ponnyn men en långpisk x)
Sovmorgon  i morrn, bara till 9 iofs men det är alltid något. Går å andra sidan till halv 5, usch usch det borde inte vara tillåtet ><. Hoppas det inte regnar, det är deprimerande. Iaf sånt här mesregn som det varit hela dagen, ska det regna kan det väl regna ordentligt. Eller så kan ju snön få komma. Längtar LÄNGTAR till jullovet! Bara 33 skoldagar kvar.
Nä nu ska jag göra mig en kopp té  och mysa med en av mina tjockisar framför House. Myspys..fast bättre om man inte bara hade en lite tjockis att mysa med...


Kommentarer
Postat av: Tove

va vad menar du med det sista? :P du har väl fortfarande tre hardjur? xD

2007-11-06 @ 21:20:08
Postat av: Klara

Mena att det hade varit bättre med något mer mänskilgt :P haha

Postat av: Ulf

så skulle du vilja det som jag skrev i dom första meddelanden till dig x)

2007-11-08 @ 02:09:46
Postat av: Klara

Hm..vilket då? :P

2007-11-08 @ 17:25:56
URL: http://urkbulle.blogg.se
Postat av: Ulf

Haha...vågar jag skriva det här x) ;P

2007-11-09 @ 22:50:49
Postat av: Klara

Maila då, vet inte vad du syftar på ;)

2007-11-10 @ 14:12:43
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback