6/11

Tisdagmorgon, fredag närmar sig..
Kemi prov idag och det känns  som  om  jag inte fattr någonting. Eller snarare, jag fattar när jag får det framför mig men att komma i håg det går inge vidare. Råkade ligga kvar i sängen en halvtimme idag,  tur att man har lite marginal, eller aa jag brukar ha onödigt mycket :P. 
Pluggade franska  i söndags iaf så jag kunde alla glosor (H) Egentligen struntade jag i det men jag kunde inte sommna så jag tänkte att lite franska säkert skulle göra mig sömmning, det funkade x). 
Gjorde inte så mycket i skolan, gick mest runt och frös. Hur svårt skulle det vara att bygga ihop husen så man slipper gå ute ;S hehe. När jag kom hem så la  jag mig och vila lite och självklart sommnade jag och sov till halv 9.  Då var det bara att gå upp och plugga kemi >< och sen sova igen. Jag är jättetrött ändå, längtar till jul. Fast idag ska jag ju ut till pållen,mys :) Men nu måste jag klä  på mig och shit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback