9/11

Hej hej, sitter och är nervös över biologiprovet. Det känns som jag inte pluggat så mycket som jag borde,  fast det gör jag iofs aldrig^^.
I onsdags hade vi friskis på gympan,  det var jobbigt och hela min överkropp består av träningsvärk nu. Och nästa vecka ska vi ha uppvärmning, typsikt alltså. Vi  hade labb på eftermiddagen, men Ronnie var inte där så det blev bara biologilabb. Vi dissikerade bläckfisk, mussla och räka. Tyckte synd om musslan som fortfarande levde. Man såg verkligen hur den kämpade för att hålla ihop sig medan vi försökte skära upp den, stackarn :(. Resten av dagenn latade jag mig bara, "glömde" att plugga.
Igår så hände ingenting nästan. En ny tjej började på franskan men jag tycker hon verkar dryg, dessutom pratar hon bra franska vilket inte är så konstigt eftersom hon kom från steg 4 :S Så borde man inte få göra för nu känner jag mig dålig ju :P. Sen satt jag och Kenneth kvar på studiepass och pluggade mossor och lavar, hehe. Fast sen kom vi fram till att vi började prata om massa annat istället så jag gick hem för att plugga istället vilket inte gick så bra det heller. Inte förrns efter middagen då jag fick hjälp av mamma funkade det. De borde ha en kurs i studieteknik på skolan, det kunde jag böva ^^. 
Idag ska jag ut till stallet, men antagligen är han fortfarande svullen så jaag kan  bara ta en liten promenad med honom :( Min stackars älskling,  jag ska skämma bort dig <3. 
Sen är det ju faktisskt helg, glad glad.  Hitta på något?

31 skoldagar kvar

Kommentarer
Postat av: Tove

31 skoldagar :D :D vilket datum slutar du? vad heter den där nya tjejen på franskan ? :P pusss.

2007-11-09 @ 09:14:07
Postat av: Klara

21 antar jag^^. Karin tror jag hon hette..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback