10/10 ( = 1)

Hej
Nu är det snart helg! Bara 4 lektioner kvar :). Längtar som ett as.. Konstigt uttryck egentligen eftersom ett "as" är dött och knappast kan längta ^o) haha
Idag mötte jag Tove vid tåget för hon skulle ut och gå, det var lite trevligt för jag brukar aldrig träffa någon vid tåget. På gympan hoppade vi trampet :D Det är faktikst kul för jag är faktiskt inte helt dålig på det som på allt annat :P.  Efter lunchen åkte vi till Tom tits, haha. Det var lite skoj faktiskt, man är ju inte där så ofta nu för tiden. Sen åkte jag hem och satte mig vid datorn x) Men jag var ju faktiskt inte inne något igår!

Igår hade jag bara två lektioner, skönt det iaf. Vi gjorde slime på kemilaben( stavas det med ett eller två b?), det var kuligt och vårat slime blev finast så det så! :D. Sen efter skolan åkte jag ut till stallet med Tove och Sofia. Sofia har skaffat en ny pålle som är ganska fin, synd bara att han heter Påven >< Jag skulle fan döpt om honom. Jag och Tove skulle  rida Hallingerundan och jag fick rida barbacka igen. Jag kommer få bestående men i mina nedre regioner av det här x) Men när vi kom till bommen som skulle vara fixad så var det aldeles för smalt så vi kom  inte förbi. De hade ju skrivit i tidningen att hästa skullr komma förbi,jävla idioter! Men det var lite trevligt ändå. När jag kom hem var jag så trött att jag sommna i soffan, då är det illa för det händer inte ofta ska jag säga er ^^.

Nu försöker jag plugga matte, men jag har huvudvärk så det kommer ändå  bara bli fel. Klarar bara problem i stil  med rubriken ;) haha. Men jag borde verkligen för det prov i morgon och jag SKA få mvg, annars kommer jag fan bryta ihop eller nått :(. Sen är jag extremt sugen på choklad, vill ha, vill ha, vill ha! Nån som vill skicka mig lite,  snälla?(A)
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback