11/10

Hej
Den här veckan har gott jättefort.  Det känns mer som tisdag än torsdag. Men skönt att det är torsdag för det betyder att det bara är två lektioner till helgen. Helg,helg ljuva helg. Det känns som  om det är för helgen jag orkar med att gå upp varje morgon, annars hade jag nog vägrat och gå upp. Undra vad som skulle hända om jag vägrade gå upp igen utan bara låg kvar i sängen, kanske  skulle svälta ihjäl. Fast jag skulle behöva svälta lite för jag har gått upp typ 3kg :| Och nej jag har inte äs, men det börjar gå mot 70 och det vill jag inte. Springa i helgen Tove? :P
Den här dagen har varit ganska värdelös hittils. Matteprov på morgonen. Det kändes ganska bra faktiskt, men å andra sidan har jag kommit på ett fel jag gjorde och finns det ett kan det finnas flera. Men ingen idé att spekulera en massa ännu, förhoppningsvis får vi tillbaka det i morgon ändå :). Efter det slutade de flesta men eftersom jag är konstig och läser franska hade jag en lektion till. Fick tillbaka provet. G+  på frågedelen och vg på friskrivningen, haha jag är så dålig x). Hade tänkt plugga lite biologi på studiepasset men det var så kallt i  skolan så jag gick hem  för att plugga istället. Det fungerade inte jättebra. Började med att sitta vid datorn och sen flyttade jag över till tv:n där jag sommnade >< Smidig jag alltså. Vet inte varför jag är så trött, men det är andra gången på en på en vecka som jag sommnar :S Skumt.
Jag är helt öm och stel i hela kroppen efter gympan igår, haha. Jag trodde inte att man använde så mycket muskler på trampethoppning :O Men jag är inte ensam iaf, halva klassen hade ont. Sen är det fan svinkallt nu! Imorse såg jag bilar som man varit tvungen att skrapa rutan på :O gaaaah! Jag vill ha värme. Eftersom min skola  är ful och uppdelad i olika småhus måste man  ju gå ute och det är inge kul när det är kallt :P. Sen blir det trångt på tåget också. Lade märke  till  det fenomenet idag. När det är  kallt så vill folk stå inne och alltså struntar många i att gå bort i andra änden av tåget  så det blir fullt i sista vagnen istället, haha.
Nån som är  på lite stjärnskådning och fika på skoltaket i helgen?  Kommer nog inte bli av, men  jag blev så sugen nu när jag kolla ut genom  fönstret^^.
Ska  nog ta tag i biologin nu (vem försöker jag lura ><) för jag har läxförhör i morgon, dumma äckeltant! Jag ogillar dig starkt :@.
Baj!

Kommentarer
Postat av: Tove

såklart vi ska springa (: och fika på skoltaket xD om det nu är klart. Puss

2007-10-11 @ 20:38:13
Postat av: eva

oohh stjärnskådning å fika :)

2007-10-11 @ 23:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback