13/10

Äntligen helg :) Jag är glad.

Igår var jag i skolan. Första blev jag dissad av bussen och fick gå så jag blev sen och missade biologiförhöret. Men det vara nästan bra eftersom  jag inte pluggat :P. Vi fick inte tillbaka matteprovet, sega Mats :( Får det på måndag istället. Efter skolan skyndade jag mig hem för att hinna rida med Tove. Hade sadel så han kunde äntligen få springa av sig lite och vi körde slut på  Baldur, haha :). På kvällen var jag hos Josse med Tove. Vi gjorde ingenting typ. Först glodde vi lite på tv och jag råkade sommna >< sen drack vi té och sen gick vi hem.
Planer för dagen:
-Städa
-Tvätta
-Rida
-Springa
-Nått kul
Vi får se hur det blir med det :P Ska försöka ta tag i städandet nu iaf för jag har inga kläder kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback