15/10

Hej hej. Försökte skriva igår men det bara krångla. Det händer alltid konstiga saker när jag håller på med datorn ;) haha.
Slut på  helgen och måndag igen :( Men vi närmar oss höstlovet, bara 25 lektioner kvar! :D Tråkig dag idag som vanligt. Fick tillbaka matteprovet iaf, 32/33 så det blev mvg :) Nu gäller det bara att få ihop lite solar på nationella sen,hehe. Sen fick vi ämmnena till uppsatsen vi ska skriva imorgon. De andra klasserna fick dem för ca en vecka sen, tack Anna för att du är så seg. Vet inte ens om jag pallar gå dit, det kommer skita sig ändå.
Helgen var trevlig iaf. På lördagen så hade jag fullt upp hela dagen. Först städade jag(!). Sen red jag med Sofia. Sen så sprang jag med Tove och Sofia :D Jag känner mig nästan lite duktig,vi får bara se till att det inte blir en engångsföreteelse. På kvällen var vi hos Sofia med Josse också. Vi spelade Hjärnsläpp och hade kul.Ni är för sköna <33.
På söndagen var det enda jag gjorde att läsa min engelskabok. Jag har kommit fram till att jag läser väldigt mycket långsamare när det är på engelska än på svenska x).
Håller på att bli förkyld igen:(. Mamma skyller på min dygnsrytmn under helgen men jag tror snarare att en elak häxa har lagt en förbannelse över mig. Vilket fall ska jag proppa i mig vitaminer och naturmedecin i hopp om att det ska gå över innan helgen så jag kan vara med mina flickor då :).
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback