17/10

Godeftermiddag
Bara 2,5 lektioner kavr till helgen! Om man inte räknar med uppsatsen som blev flyttad tilli morgon istället, vill inte,vill inte, vill inte, vill inte! Men nu har jag iaf förvarnat sv-läraren om att jag kanske inte dyker upp. Hurfan dyker man uppåt egentligen *-) Endel uttryck är faktiskt lite underliga.
I går hände inte så mycket. Jag var i skolan, sen var jag på förträff för NoF B (Natur och frifufsliv B) på rönninge. Träffade min tilltänkta stugkamrat Sofia där och vi bestämde oss för att åka  till stallet tillsammans också. Red ut själv eftersom jag hade insläppet först och man vågar ju inte bli sen när Elisabeth är i närheten,  jävla tant :S. Så jag tog en tur ut till salemsskylten själv istället och det var nog bra för min pojk behövde springa av sig lite. Jag ÄLSKAR känslan när man bara släpper honom så han får  springa så fort han vill, det är mäktigt! 
I morse fick jag för mig att det var torsdag så jag kunde skolka, vilken skön känsla det var tills jag kom på  att det var onsdag och jag hade bråttom >.<. Vi hade stationsträning på gympan och jag dog nästan lite grand. Jag måste träna upp mig lite för det här är nästan pinsamt x) Det första jag gjorde när jag kom till skolan var att upptäcka att det var pyttipanna till lunch och hade alltså det att se fram emot hela förmiddagen <3 Och när vi kommer och ska äta är den SLUT! :@:@ Jävla förbannade skit tullinge. Så jag fick äta äckelköttbullar istället :(. (Jag överreagerar inte alls(A)haha ).  
Ikväll ska jag förhoppningsvis springa med Tove och Sofia, Kanske ska ta och höra med Tove snart^^.
Hejdå iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback