18/10

Min första skolkdag sen jag började gymnasiet. (Hoppas de inte strimmlar mig). Fast med min emo-anda kan jag nog inbilla  mig att de inte märkte att jag inte var där.
Dagen har varit extremt lugn och skön. Jag har suttit vid datorn och glott på tv. Sen tog jag och sov en stund i badkaret också. Mysdag med andra ord :). Det enda som  saknas är ett paket kakao så  jag kan tillverka lite muffins, men inte då.  Mammas underbara argument är att " Det tar ju bara slut" , Öh ja? Är inte det hela poängen ^o). Ska köpa  mig ett eget paket att knapra på under de mörka timmarna!
Igår var jag duktig. Jag både hade gympa i  skolan och sprang på kvällen. Idag har jag alltså dragigts med träningsvärk i mage och bröst, men det är inte värre än att man står ut. Jag är ju en sån lite tuffing, med betoning på liten. Mätte mig nyligen och upptäckte att jag bara var 168,9 cm,  jag trodde faktiskt att jag var åtminstone 170cm. Fast det gör inget, jag har fått nog av att vara lång ;). 
Jag längtar till  sommaren! Då kan man springa runt i handuk utan att frysa, det börjar bli lite kallt. Nästan så man blir sugen att krypa ner i badet igen :P Men det är inte jättelångt kvar till sommaren, året gick så mycket långsammare när man var liten. Det kändes som en hel livstid och nu bara rasar veckorna förbi och den hemska dagen jag måste bestämma mig kommer allt närmare. Dags att välja kurser till trean nu och jag har kommit fram till att jag istortsett måste välja något av Företagsekonomi A, Spela  och sjunga i band A och Filosofi A. Måste säga att inget av det låter särskilt lockande :(. Aja orkar inte skriva mer nu för jag fryser om fingrarna x) 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback