20/10

Den här kvällen har jag tillbringat med Tove, Lollo och Josse (Även Viktor och hans kusin men de räknas inte). Vi glodde på  Idol och snackade. Lollo var jätteflummig och det var ganska kul :) . Innan idag har jag varit i skolan litegrand. Började 10 och slutade 11.20 :P Så då åkte jag ut tidigt till stallet. Red dressyr! :O Om man nu kan kalla det dressyr, jag red på banan iaf. Det gick över förväntan. Sen provade jag Baldur lite, hahahahha Han är helt rund! Weii
Åt Pizza till middag. Det gjorde jag igår också. Oj Oj oj, jag kommer bli fet så  jag kan rulla till tåget, muahhahaha. Det skulle vara en upplevelse faktiskt.  Please,kan inte någon komma och sjunga utanför mitt fönster, jag lovar att våldta dig. Gaaah!  Men antar att ingen vill, ingen vill ju ens kommentera mina inlägg :( 
Bajs bajs, nu ska jag nästan sova


Kommentarer
Postat av: Louise

oj shit du har verkligen dåligt med kommentarer .. det e typ jobbigt. hahaha på det där med sjuunga utanför fönstret! det e faktiskt lite en dröm ..fast jag skulle själv vilja va den som sjöng och plinka lite på en gura :) men det e inte lika kul utanför ditt fönster ju, du bor ju på öh markplan :P puss på stjärten!

2007-10-20 @ 11:36:24
Postat av: Joakim

Du kommenterar ju aldrig mina inlägg =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback