21/10

Igår sov jag ganska länge :) Det är så skönt att vakna när ingen är hemma och få vara helt ifred! Sofia och Tove hade redan åkt till stallet så jag fick ta bussen ut själv för päronen var på landet över dagen. När jag skulle av stannade inte bussen så jag fick gå mycket längre. Jobbigt värre alltså, fast det var nog bra eftersom vi skippade springandet sen ^^. Red ut en sväng själv och det var lite mysigt :). Sen åkte jag hem igen och satte mig vid datorn,  vilket var lite av ett misstag eftersom jag fick jättebråttom till tåget sen. Gick på bio med Tove,Josse och Carro. Vi såg Supersugen, den var ganska kul faktiskt fast komedi är inte min favoritgenrer. Efter gick vi hem  till Andersson och bastade lite men det var inte jättekul  så jag och Josse följde med några snubbar som ville ha sällskap. En av dem visade sig vara en av pappas gamla elever som jag gick fjällvandring med för nåra år sen x) Rönninge/Salem kryllar fan av hans gamla elever. " Det är Lennarts dotter, du vet mattläraren med dubbla glasögon" >< haha. Kom hem  vid kvart i 7 så mamma blev ganska grinig på mig och jag är lite trött nu. Mamma och Märta har fått för sig att laga sushi (stavning?) så det är bara att hoppas på att det blir gott :).

Bai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback