22/10

Måndag, måndag, segt som fan. MEN! På fredag är det helg+min födelsedag :D
Den här förmiddagen så skolkade jag igen och gjorde Tove sällskap i stallet istället. Satt en stund på kaffestugan med en bulle och en bok tills Tove vaknat. Det var riktigt mysigt, en skön mjuk start på dagen. Medan Baldur blev skodd hjälpte jag Tove att mocka och sen drack vi té och åt nåra muffins jag hittade :). Sen åkte jag direkt till skolan och hade matte och fysik.  Inget intressant hände där. Efter skolan åkte jag och mötte mamma för att gå på akupunktur mot min mensvärk hos en liten kinesisk tant x) Det var lite kul att få nålar i sig, haha ;).  Till middag åt vi sushirester från igår, det är asgott!
Håller på att frysa fötterna av mig trots att jag har fårskinnstofflor på mig >< Ska  nog ta en kopp värmade té!


Kommentarer
Postat av: Louise

asså varför har du så dålig blodcirkulation? du fryser jämt... Låter som en najs dag vem vill inte få nålar i sig av en liten kines? asså kommer aldrig glömma sysslöjden :S på ett lite dåligt sätt ..så ecklish :P typiskt din mama å dra iväg dig på akupunktur ..så nästa gång du har mens så kommer du inte ha ont då eller? hade mensvärk idag dock inte så illa ... puss och klämm!

2007-10-22 @ 21:02:33
Postat av: eva

tja, hur gick de me akupunkturen funkar de å så? min mamma häll typ på me de förut fats ja fick aldrig vara försökskanin :P. de verkar va lite läskigt. hade typ oxå mensvärk ida, eller typ igår aja. inte kul iaf pussen tussen

2007-10-25 @ 23:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback