25/10

Skitdag. Ig-varning i svenska. Okej det var inte oväntat men  var du tvungen att säga åt mig att jag har problem? Jag har inga problem! Var du tvungen att försöka att få mig att gå till kuratorn, jag vill  inte prata, jag kan inte prata! Kan jag inte bara få vara ifred..
När jag kom hem skulle Max självklart tycka att det var tillfälle att säga upp kontakten. "Jag hör ju aldrig från dig längre" Men jag vågar ju inte, för vad jag än gör så är det fel. Om du visste hur många gången jag har börjat skriva till dig men inte vågat skicka, hur många gånger jag har slagit ditt nummer utan att ringa.
Kunde ni inte väntat i 2 dagar så jag fick  ha min födelsedag för mig själv.



 

Kommentarer
Postat av: Tove

:( (L) bamsekram !

2007-10-25 @ 20:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback