27/10

Nu är det lov! :)
Idag (numera igår) var det min födelsedag och jag blev 17 år, äntligen! Haha. Dagen började med en mycker aggresiv "Bubben på sängen" och lite pressenter. Däribland festivalbiljetter till nästa sommar, underkläder och en shoppingdag :). Sen gick mamma runt och var sur resten av morgonen så det var en lättnad att få gå till tåget och åka till skolan. Kenneth fyllde också , Vi två 17 år ;). Vilket fall så skyndade jag mig ut till  stallet efter och red en  sväng, myspys. Fick en tékopp och té av Tove <33 När jag kom hem åkte jag, sis och pappa till s-täje (eller stan som pappa kallar det  "Det  ligger närmare och har funnits längre än stockholm". Vi åt god plankstek.Det var riktigt längesen. Sist jag skulle äta det trodde servitörn inte att jag skulle orka äta upp,  men tji fick han för jag var bäst på att äta som liten x). Jag var snäll  ikväll och var hemma och gjorde pappa sällskap.  Köpte godis och hyrde film. Vi såg The last king of scotland  ikväll och sen satte jag mig här,  hehe :). Hyrde också Pans labyrint, någon som vill se i morrn? :P
Godnatt iaf :)


Förbli den du var, så ren och så underbar


Kommentarer
Postat av: Joakim

Grattis Klara! =D

Postat av: Louise

Grattis i efterskott!! :$
Du fick värsta roliga presenter ju! :) vart nån stans på "stan " åt ni? vid mc donken typ? najs förklaring av din farsa hihi så sant så sant... jag har sett båda fimerna du hyrde. Dom e bra båda två tkr ja.. älska skottsk dialekt! puss puss pusss!

2007-10-27 @ 10:23:32
Postat av: Kenneth

Japp, 17 bast!

2009-12-14 @ 21:44:44
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback