28/10

Söndag utan söndagsångest!För det är lov och ingen skola på en hel vecka! :)
Igår gjorde jag nästan ingenting. Åkte ut och red en sväng på förmiddagen. Lånade Sofias underbara sadel <3 Men eftersom  jag inte är van vid den så känns det en aning i innerlåren idag >< haha. Sen gick jag över till viktor och kollade på halva Eurotrip i väntan på att Tove skulle kolla klart på Heroes.  Hos Tove så kollade jag på Pans labyrint medan Tove sov och Viktor satt och hade tråkigt typ :P 
Idag har jag bara segat. Glodde på Idol som  jag missade i fredags. Sen gjorde Märta och jag pannkakor, men råkade bränna typ en tredjedel för vi hängde vid datorn samtidigt :).Efter gick jag över till Viktor igen och glodde på film. 
Nu sitter jag och har aningens tråkigt.  Hoppas på att göra något kul ikväll,  men chansen är nog inte jättestor^^ Hör av er om ni vill hitta på nått ;)
Bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback