30/10

Nästan halva lovet har gått!! :O Och jag har inte pluggat ett dyft. Men det kan jag ju börja nu när jag endå har drabbats av den hemska "en gång i månaden" åkomman. Fuck it.
I morse  gick jag upp tidigt,eller halv 10 iaf för att åka på akupunktur igen. Det är lite mysigt faktiskt, man känner sig helt ompysslad :). Sen skulle jag egentligen åkt och klippt  mig (inget radikalt Tove, bara  toppa och fixa luggen :P) Men det kändes inte som en trevlig idé att sitta hos frisören med mensvärk så  jag åkte hem och myste i soffan resten av dagen istället. Ni anar inte hur mycket skräp det finns att kolla  på trots att man bara har skogsTV x). 

Gårdagen var helt händelselös faktiskt. Den största händelsen var nog att ungsluckan ramlade isär när vi lagade mat :P

Men alltså, är det ingen som känner för att hitta på nått (inte ikväll dårå), men typ fika eller något?  Det tycker jag vore ganska trevligt ju.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback