3/10

Tjao
Nu är det näästan helg! Längtar :) Hoppas mina änglar vill vara med mig då <3.
Skoldag som vanligt idag. På biologin var vi ute och traska i skogen igen på jakt efter svamp. Det finns jättemycket svamp faktiskt bara man tittar efter dem :O Dock inga kantareller, och jag som var sugen på kantarelltoast, hehe. På gympan dog jag nästan lite under intervallträningen, jag är så dålig >< haha. Till lunch var det chilliconcarne. och självklart så tog de bort maten innan jag var mätt :'( Men pallar inte krångla utan drack mig mätt på mjölk istället.
Igår skulle jag rida med Tove men de andra hästjävlarna har vart och sparkat på min pojke igen så han var svullen och varm i vänsterbak :( Jag ska cutta elakingarna!:@  Jag struntade i att rida iaf och beta lite med honom ist. och sen longerade vi Baldur, haha. Man får typ jaga honom för att han ska springa x)  Sen satt jag bara och glodde på tv som vanligt iställer för att plugga. Men de flyttade fram kemiprovet några veckor så det känns inte så akut att plugga längre. Fast det är akut, mycket akut med en viss biologirapport "/ Men som jag brukar säga, det löser sig!
 Nä nu ska jag göra något annat än att sitta här och slöa...vem försöker jag lura :P Men hejdå iaf!

En liten matte uppgift till er!
En grön gubbe påstår att 37+54=113, hur många fingrar har han?
(Och ja, min mattelärare är konstig :P)

Kommentarer
Postat av: Tove

gubben har visserligen fel men han har väl ändå 10 fingrar? eller missuppfattar jag fråga på nåt sätt ? xD
Såklart du ska med ut å springa ! roligt. Och det ska bli kul å rida ut imorn, var längesen, men jag e orolig att han kommer sticka bara. Tror jag ska skaffa ett lite skarpare bett helt seriöst (; men men, vi ses imorn, hjälper du mig med insläppet innan vi rider väl ? pusspussälskardigochdetvetdu (L)

2007-10-04 @ 20:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback