5/10

Hej hej
Ska gå om några minuter så jag får synda mig ;)
Igår så hade jag bara två lektioner. Först fysik, men det var tråkigt och vi fick inte tillbaka provet. Jag är nervös ju :PSen hade jag hål och sen var det franska.  Vi skulle tydligen ha prov men hon hade inte sagt något utan det stod bara på  planeringen så ingen viste om det, haha. så  vi ska ha det på måndag istället. Sen skulle jag skriva en fysikrapport men det sket sig för jag fattade ingenting av vad jag antecknat. Så skulle jag börja med biologin men då  ringde pappa och sa att jag skulle  åka till stallet för mamma kunde inte eftersom hon varit på akuten hela dagen O.o inget farligt iaf^^. Så jag åkte ut och där träffade jag Tove och Martina, det var verkligen aplänge sen jag träffa henne. Så det var lite trevligt. men de skulle rida på banan så jag red ut själv. Såret var inte helt läkt så jag red barbacka x) haha. Jag har smärta på  min fitta idag! Men det gick väl helt ok om man bortser från at han bockade av mig när vi skulle galoppera, han tycker nog jag är för tung ;) Det var precis berdvid gamla s-tälje vägen och det var massa bilar dessutom  så det var lite pinsamt alltså :P. Sen åkte jag hem och struntade i att plugga utan kollade på en film med pappa  istället. Pingvinresan. Jag var ganska skeptisk mot den först men det var jättegullig. Det är ena omständiga fåglar när det gäller häckningen och så. Men nu MÅSTE jag gå! Hejdå! det rimma tillochmed x)


Kommentarer
Postat av: Louise

Det är ena omständiga fåglar när det gäller häckning och så. hahazhhaha:) det va roligt :p Stackars din fitta :( have fun you vete bun!

2007-10-05 @ 17:26:14
Postat av: Eva

hihi den där filmen e så gullig (såg den på naturkunskapen förra året:P) fast de verkar va lite jobbigt å va pingvin oxå... puss å kram jan banan

2007-10-05 @ 19:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback