7/10

Hej
Jag var inte inne på datorn alls igår! :O Var i stan med Tove, Lollo och Sofia på förmiddagen.  Sen när jag kom hem så tog jag ett bad,  måla naglarna och åt middag. Helt  plötsligt var klockan 9 och det var dags att traska till Carro :). Det var ganska trevligt. Eva jag och Josse hade kul tsm <33 Ni är så söta. Sen tröttnade jag på   att vara där och gick  hem till Anden (som ingen vet vem det är :P). Han bodde jättlångt bort så det gjorde nog inget att jag inte var ute och sprang med Tove och Sofia ^^. Kom hem vid halv 5, och jag som inte skulle komma så sent, haha x).
I fredags gick jag runt med dåligt samvete för jag inte skrivit biologirapporten. Usch, det var inte jättekul. Efter skolan åkte jag till stallet. Skulle rida hallinge med Tove, men Baldur hade blivit vaccinerad så vi beta lite bara istället. På kvällen var jag och Tove hos Sofia. Först kollade vi på Idol och Fredag hela veckan. Sen drack vi té  och spela Hjärnsläpp, det var myysigt :).
Idag vaknade jag vid 10 och kunde inte somna om för jag var hungrig. Så jag gick  upp och åt frukost och sen gick jag och la mig igen och sov till 1. Då satte jag mig här, och här sitter jag än.  Fast jag måste plugga för jag har Franskaprov och engelskaprov i morgon och matteprov på torsdag (på Max födelsedag, varför kommer jag ihåg det??). Men först ska jag åka till stallet och misshandla mitt underliv lite mer ><haha. Aja hejdå!

Kommentarer
Postat av: Tove

fraktur i fittan eller? xD på tal om Josse, spela spel och dricka te så vill jag spela brainstorm! seriöst jag dör xD puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback