8/10

Det har varit en väldigt trevlig dag idag..naaat. Vad är det för fel på måndagar, varför är de alltid jobbigare än de andra dagarna. Kunde man inte struntat i att dela upp tiden.
Det börjar bli kallt på mornarna nu och det blir jobbigare att krypa ur det varma härliga täcket. Vad underbart att bara få stanna där hela dagen. Men duktig som  jag är tog jag mig upp ändå och traska till tåget. Började dagen med ett franskaprov som jag inte hade pluggat överdrivet mycket till, men det gick nog helt ok iaf. Fortsatte med engelska prov som gick sämre. Jag måste verkligen ta mig i kragen när det gäller engelskan om jag inte vill få ig:( Nasigoreng (stavning?) till lunch. Det är ganska gott tycker jag men tydligen tycker inte Kenneth det. Jag hatar när han inte äter för han är så smal,  jag vill bara trycka i honom en massa.
Fick tillbaka fysikprovet, det gick bra och jag borde vara nöjd med ett mvg. Fast de där 5 poängen jag missade var ju bara slarv och helt onödigt, så nu grämer jag mig över det. Så typiskt mig. Så fick vi äntligen tillbaka svenska uppsatsen om lögn. Ett vg där, och det är jag nöjd med. Eller jag skulle varit nöjd om det inte varit för hennes rödpenna som pekat ut mina brister och fel. Kan nog ta vara på kritiken någon annan dag, men idag var det inte tillfälle.
Nu sitter jag och trycker imig cashewnötter i ren desperation. Det är kallt och jag vill bara ha någon som kan värma mig  lite. Vitkor har kanske rätt, att jag är sällskapssjuk. Men usch, det här blev ett inlägg i riktig måndagsanda^^.
Igår red jag en sväng med Primapojken. Jag blev så  glad när han gnägga på mig när jag skulle ta in honom! Visserligen var han sist kvar i hagen och det var matdags, men endå;). Sen lyckades jag tappa mobilen när jag red så jag var tvungen att gå  ut och leta efter den sen >< men jag hittade den iaf. Tog en promenad med Tove och Eva på kvällen. Sen blev vi trötta:

T: Har ni godis E? 
E: Näe
K: Har ni té?
E: Ja
K: Har ni mackor?
E: Ja
T: Shall we?
Haha <3 Så vi gick till  Eva och drack té och mackor.
Nu har jag inget mer att berätta. Jag lyssnar på en låt som  påminner mig om Max som fan, Jag tror jag håller på  att bli desperat  ><. Aja hejdå!


Kommentarer
Postat av: Louise

Ja skärp dig kvinna max va en kneppis... hitta kärlek nån annan stans. På gatan?
hhahaha "shall we?"

2007-10-08 @ 19:06:42
Postat av: Louise

men åh skrev lång kommentar men gjorde tydligen ett sånt där tecken som tar bort de man skrivit :/ aja ha det bäst!

2007-10-08 @ 22:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback