23.47

Godkväll!
Kom hem från Carro för en liten stund sen. Det blev lite segt så jag drog hem, inte för det var mycket roligare här. Jag kämpade hårt för att överta datorn från Ernie och så fanns det inte en rolig människa inne! Det var ett tag sen jag var hemma såhär tidigt på en helg, men jag har morgonpasset i stallet i morgon så jag ska upp 06.45! Det tog verkligen emot att ställa väckarklockan på det >.<
Den här dagen har verkligen inte kännts som fredag, snarare torsdag eller nått. Kanske för att jag "missade" torsdagen pga orienteringen *-). Mina förhoppningar om en god lunch grusades effektivt när jag läste texten kyckling,ris och apelsinsås på tv:n. Det var inte så farligt, men knappast gott. Smakade faktiskt ingenting (Y). Sen var det matte. Veckans favoritlektion! Mest för att den bara är 1h lång och man har helgen hägrande framför ögonen :P. Sen var det att skynda sig hemmåt eftersom jag hade bestämt möte med Tove. Kom och tänka på att SL verkar ha skärpt till sig den här terminen, jag har inte behövt springa till tåget en enda gång för att bussen varit sen! Så var det nästan varje gång förra terminen.. Hoppas jag inte går upp i vikt pga den förlorade motionen x) haha. Fast de verkar fortfarande inte fattat att det skulle behövas en stor buss vid kvart i 10, den är alltid knökfull! Det gick bra att rida iaf. Jag har kommit fram till att jag tycker om min Primapojke ganska mycket <3 Sen var jag som sagt hos carro... Det var min väldigt intressanta dag :)

Jag borde sova... 

Kommentarer
Postat av: vitkor

Orientering heter det!!! Utan G!
Ungdomar nuförtiden....

2007-09-23 @ 13:09:06
Postat av: Klara

Ändrat! Nöjd nu :P

Postat av: Louise

kul å bli rättad av nån som heter vitkor x)

2007-09-23 @ 19:17:01
Postat av: Klara

Hahhaha va?? x)

2007-09-24 @ 14:24:06
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback