23/9 kväll

Hej hej igen!
Var i stallet idag och hade insläppet. Åkte ut med Tove och Carro :) Jag och Tove skulle hoppa lite, men Baldur fucka sig så det gick inte så bra för Tove. Men för mig gick det faktiskt över förväntan, Prima var duktig :D. Fast jag lyckades ramla av när han  gjorde en väldigt plötslig väjning för en vattenpöl >< Sen fixade vi allt annat och jag åt en massa äpplen. De har en säck med jättegoda äpplen där, visserligen är de till hästarna och lite halvruttna men jammi! :)
När jag kom hem så satte jag igång och städa huset så päronen inte har nått att gnälla på när de kommer hem. Så nu är det rent, rent, rent! Jag känner mig lite duktig faktiskt^^. Det enda är väl att Märta just håller på attt laga middag och stöka ner köket så det blir att städa igen där sen, haha >< Men det ska  bli gott med mat, man blir verkligen jättehungrig av att vara i stallet ( trots att man äter äpplen). Det blir kebabgryta, tack Märta för att du gör mat till mig <3
Nu borde jag väl egentligen inte sitta här utan plugga. Jag upptäckte förut att jag har en massa engelska och franska glosor. Varför lär jag mig aldrig att jjag ska kolla kalendern lite tidigare :P Men men, det löser sig nog som allt annat.Hejdå! :D
Hoppas mamma har handlat godis till mig!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Läskigt! lite halvruttna men jammi xD
duktig du e som städar å håller på:) (L)

2007-09-24 @ 20:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback