23/9

Söndag idag...ingen söndagsångest än så länge.. eller aa, den kommer smygande. Fast jag ska ju hoppa (försöka iaf) med Tove idag,det ska bli kul :D
Igår hade jag ju morgon passet i stallet,   det var mindre jobbigt än väntat att gå upp tidigt faktiskt :) Sen tog jag en tupplur i silagebalen medans märta red, kanske ska byta ut min säng smot en sådan för det var fett skönt! x) Och på hemvägen skämde jag och syrran ut oss ganska mycket på bussen skulle jag tro, våran outfit var inte den snyggaste, hahaha.
När vi kom hem  bakade Märta en massa goda bullar medan jag tog ett långt bad, oväntat nog så sommnade jag så vattnet blev kallt >< .
På kvällen skulle det vara fest hos kakan, så jag promenerade dit med Tove. Fast det var ganska segt där   och jag hade ingen dricka. Försökte gå hem flera gånger men eftersom jag är lättmanipulerad så blev jag övertalad att stanna :P  När jag väl  kom hem så slänge jag av mig till underkläder, satte några bullar i mikron och går till vardagsrummet för att fixa nått. Då hör jag helt plötsligt andetag och så sätter sig någon upp i soffan! Haha, gissa om  jag blev skrämd x) Då kom jag ju på att märta tagit hem några polare^^.
Imorse gick det inge bra att sova ut fast jag försökte :S Tillslut gav jag upp och satte mig här istället. Och nu äter jag lunch, Past och bacon som omväxling!
Aja, ska duscha nu,  känner mig tämligen ofräsch.. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Tove

asså jag fattar inte, satte du dig i soffan nästan naken åsen sätter sig din syrras kompis upp där? xD

2007-09-23 @ 13:05:04
Postat av: Klara

Alltså,hann inte sätta mig ner, var på väg dit men han vaknade när jag tände lampan typ :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback