24/9

Tjo!
Har just kommit från stallet, sitter och väntar på middagen.
Jobbigt med måndag. Ganska segt i morse, blev för lite sömn i helgen^^. Det fanns bara russinbröd till frukost vilket inte gjorde mitt humör bättre direkt. Sen knata jag ner till  tåget och fick min vanliga host attack, jag tror jag är allergisk mot SL! Franska var första lektionen och hon andra tjejen var borta igen och jag fick vara själv igen. Men man börjar vänja sig, och det är lite lättare att läsa högt när ingen annan hör^^. Fick en bra nyhet också, att hon ska på bokmässa på torsdag precis som sv-läraren och jag har alltså bara fysik den dagen ( plus studiepass men det räknas inte...fast jag SKA  plugga) :D. Engelska efter, inget spännande hände där och sen var det lunch. Skoldagens höjdpunkt. Jag överträffade mig själv i nyttighet, jag hade mer sallad än mat helt frivilligt! :O Efter lunchen var det bara fysik och matte kvar och ag insåg plötsligt att det är både fysik och kemiprov nästa vecka (Ja, jag ska plugga på  studiepasset!). Jag ska ha mvg på båda, så det så! Önska mig lycka till, det kan behövas ;).

Efter skolan hade jag tänkt ligga framför tv:n och ta det lugnt men Tove ville ha sällskap till stallet så jag pallarde mig dit istället. Det gick bra för mig iaf, tog en liten tur i snälla-skogen och klätterbackarna. För tove gick det lite sämre tyvärr, Baldur verkar vara ett litet monster :| Jag skulle aldrig stå ut..

Sovmorgon i morrn, det ska bli skönt. Ska till stallet igen, 5:e dagen i rad det är nog rekord :O
Men nu är maten färdig! Renskav med ris :)
hej!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback