27/9

Godkväll.
Sitter och väntar på Idol och sen ska jag sova! x) Jag är jätte trött^^.
Började 08:10 i morse. Det var det mest deprimerande vädret jag sett i år. Helt dimmigt och kallt. Det kändes som att mitt inte helt torra hår skulle frysa till is.
Jag hade bara en lektion idag, fysik. Jag kommer aldrig komma ihåg allt till provet på måndag, det är så mycket och måste allt vara betecknat med samma bokstäver? Det finns faktiskt ett helt alfabet :P.Lektionen slutade 09:50 Sen satt jag kvar och gjorde biologi rapporten med resten av mig grupp, och satt jag och kolla på dem när de gjorde engelskan ^^. Stannade till kl.3 och sen skulle jag åka hem. Jag tar tillbaka det där jag skrev om att sl skulle ha förbättrat sig >< Bussen var sen både idag och igår, så jag missade tåget. Eller rättare sagt skulle jag missat det om det hade gått några tåg. Det hade tydligen skett en olycka i Flempan så det gick inga tåg mellan Huddinge och Tumba. Jag satt ju på Tumba-bussen!! Lite små irriterande måste jag säga. Fast å andra sidan hade jag knappast något bättre att företa mig här hemma, vilket upptäckte jag när jag kom hem. Det enda vettiga jag gjort har väl varit att äta och mysa med min lilla korvsnutt-bubben <3. Fetaost och spenatpaj till middag, tack mamma jag älskar det!
Nu har jag fördrivit ännu en kvart med det här..
För att lyckas med mitt fysikpluggande och unvika att bli distraherad så har jag bestämt mig för att isolera mig under helgen på en liten ö vid namn Almö-Lindö strax utanför västerås i mälaren. Dvs mitt lanställe. Jag ska även släpa med mig min privata fysiklärare(pappa). Jag SKA ha mvg på  det här provet! Jag och Kenneth har bestämt att vi fixar det den här gången,  båda fick  bara vg på  förra provet :( . Med andra ord kommer jag inte skriva förens tidigast på söndagkväll. Vi har ingen el och alltså  ingen dator ;).
Funderar på att ta in min lilla lakritsbit 2pac. Måste ha någon att pussa på! Saknar min lilla söt-kärring, min egen lilla babyängel "/ äsch nu blir jag helt sentimental :P
Har egentligen ingenting att skriva, försöker bara få tiden att gå x)
Anna kom hemhelt oväntat idag :O Jag blev lite besviken för jag hade inte väntat henne förens om flera veckor. Nu står hon och mamma och klagar på  alla andra i stallet. Det stör mig att de altid tror att de är så jävla bra själva och vet allting. Seriöst, mamma KAN inte erkänna när hon har fel. Sen ska hon alltid överdriva allting för att få det att låta bättre, det är bara pinsamt.
Nä nu ska jag gör mig i ordning så jag kan krypa direkt ner i sängen efter idol och sova ut, jag har sovmorgon i morgon. Juste ja, kom på att vi skulle ut och traska i skogen på  biologin. Leta efter mossa och svampar och sånt :P Man kan ju alltid hoppas på  att stöta på ett kantarellställe så man kan göra kantarell toast, mm jammi!
Hejdå  och Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Tove

vad klaga dom på om mig? :P

2007-09-28 @ 18:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback