Åh Kom inte närmre, åh snälla kom närmre

Godkväll!
Sista helgdagen går mot sitt slut och skolan närmar sig. Men det känns ändå helt okej, har nästan lyckats förtränga diverse läxor jag borde gjort :P Denna dag har jag istället fördrivet genom olika  former av slappande och jag fattar inte vart tiden tog vägen^^. Var ute en stund hos Prima men mockade bara eftersom  han har dragit på sig en tapp-sko..
Prinsess-partyt var trevligt. jag hade min klänning trots allt och  det var kul att känna sig lite fin ;) Carro hade lagat god mat och vi åt prinsesstårta såklart :D. Sen kom det några polare till carro, och det övergick  till en annan sorts party ;P.
Lördagen började inte så bra. vaknade efter 3h sömn av att jag mådde väldigt illa  och var tvungen att spy vilket jag lyckades tajma med att mamma gick upp för att käka och jag blev alltså avslöjad >.<  Jag fattar inte att hon fortfarande kan  vara så naiv :S. Vilket fall blev hon jävligt sur och höll på skrika på mig, och sedan demostrativt låta så mycket som möjligt för att jag inte skulle få sova -.-' Men men det går nog över..
På kvällen när jag mådde bättre igen så gick jag och Tove till krysset och hyrde Vänner som vi kollade på hemma hos mig på vår fina Tv x). Och sen gick Tove hem eftersom jag i princip sov sittandes, haha :P.
Aja..nu står Ernie och tjatar om datorn , hejdå!
Bara 15 lektioner till helgen! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback