Dina ögon kan krossa min värld

Hej hej :)
Sitter här och är trött, men idag får jag faktiskt göra så. Har ingenting som jag måste göra, det är en skön känsla :). Idag har jag haft orientering med skolan. Jag tog faktiskt alla kontroller och hade 1h tillgodo, det var nästan kul tillochmed :P Men sen skulle vi ju göra en miljöbeskrivning av Lida eller nått men då hade min hjärna lagt av för dagen så jag satt och störde Kenneth istället när han försökte skriva sin dikt. Sen hade lärarna fått för sig att vi måste gå tillbaka från Lida :O Fast det var trevligt! Jag gick med Kenneth,han är snäll :)

Annars det inte hänt något särskilt sen sist *-) Anna var hemma i helgen men har åkt tillbaka till skara igen och kommer inte komma tillbaka på fleera veckor! Woho, vad skönt! Sen fyllde Märta år i tisdags men det blev nog en ganska seg födelsedag för henne för päronen var på dåligt humör. Jag skulle nog inte stå ut med att vara henne >.< . Red med Tove också,det var trevligt fast Baldur verkar ha allvarliga humörsvängningar,haha. Fast han är en sötbulle ändå :)
Kommer inte på nått att skriva. Borde skriva oftare för då kommer man ihåg alla små skitsaker och kan "underhålla" folk med dem x)  haha
Hejdå!


Jag kommer ha träningvärk i morgon..

Kommentarer
Postat av: Tove

Baldur må vara sötbulle men gud vad jag önskar att han var bara liiite mer som Prima (A) haha. Ska blir roligt imorn :D Pusss

2007-09-20 @ 21:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback