Do what you must do, to find yourself

Godmorgon :)
Jag har sovmorgon idag och behöver gå först om en kvart. Självklart utnyttjar jag inte morgonen till att sova utan får för mig att jag har en massa att göra och går upp kl 7 (Y)  haha.
Fredag idag och bara 2 lektioner kvar till helgen, Underbart!  Dock två väldigt tråkiga sådana, biologi och engelska ><. 
I veckan har jag inte gjort jätte mycket, jag förstår inte vart all tid tar vägen ;S. I tisdags var jag i stallet och tog en tur på Prima-pojken med Tove och Baldur. Första gången på över en månad som jag red och det resulterade i en jävlig träningsvärk ,haha. Jag ska nog till stallet idag med, men Tove ska ju rida dressyr så  det blir bara pojken och jag ensamma...
Så har mam ju såklart kollat på Idol. Irriterande männsikor utan självinsikt! Fast ack så underhållande :)
Sen i kväll är det "Prinsess-party" hos Carro. Klädsel:balklänning. Men jag vettefan om jag pallar ha den på mig :P men vi får se, det kanske är dags att vara lite fin för en gång skull :). 
Sen jag tjafsat lite mer med Max. Jag som skulle säga upp kontakten med honom... Det gick  inte jätte bra utan självklart måste jag messa honom  när jag känner mig ensam,suck..
Men nu har kvarten gått och jag ska klä på mig ich promenera till tåget! Blixtlåset på min jacka har gått sönder och alla låtar på min mp3 har bytt plats (Y) irriterande.
Ha en bra dag,hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback