En glad rubrik :)

HAJ PAJ!
Ursäkta mitt lilla utbrott igår, tålamod är inte min starka sida^^. Hursomhelst så klarade jag att skriva nånting tillslut iaf, tack Eva och Viktor för peppandet, haha ;). Jag är löjligt stolt över det, men ni ska veta att jag inte producerat mycket under min tid i skolan.
Idag har jag bara haft tråkiga lektioner, men slutade vid lunch och det var skönt :D Riktigt fint och soligt väder,lite kallt dock men det är så det ska vara på hösten. Höstfärgerna börjar komma och det gör mig så glad, underbart vackert! Fick lust att ta på mig gummistövlarna och gå ut i skogen för att plocka svamp. Nån som är på? Haha, vet att det inte kommer bli av men ändå :).
 Bara en lektion kvar nu till helgen. Längtar, längtar, LÄNGTAR! Tovelitott och jag ska ut och rida i morgon också, kärlek på det <3. 
Träffade Ernie när jag gick hem. Kom på att hon fyller år på tisdag,  och jag har ingen aning om vad jag ska ge henne. Inte önskar hon sig nått heller utan vill ha "Nått kul som överaskar mig". Det är en väldigt bra sak att önksa sig av en såpass fantasilös person  som jag x)
Nu ska jag avnjuta en kopp  salvia té framför tv:n,  ett fåfängt försök att kurera denna envisa förkylning jag har haft i ca 4 veckor nu.

  Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback