För du var solskenet, och jag var ensam

Hej hej igen. Tove har tjatat att jag ska skriva :P
Bara 8 veckor till höstlovet nu! Och 55 dagar till min 17 års dag,  wo ho >.<
Förra veckan var jag i fjällen och vandra med pappa och hans elever. Det var helt okej, fast det var svin kallt och snöade x) Orkar inte skriva nått mer men bilder finns
här.
Sen har jag varit i skolan nu i veckan. Våra lärare verkar inte hörtalas om något som kallas mjukstart och jag har jättemycket jag borde göra >.< Vi hade skolfoto i fredags också. Jag fick  sitta ner för första gången! Det ni, haha x) Men antagligen kommer jag som vanligt se väldigt konstig ut :). 
Igår var jag på 100 års fest i pepparkakshuset( Roffe fyllde 50, Isabel 20 och Linda 30). Det var ganska segt för jag kände ju typ ingen. Dessutom var vi ute och det var jättekallt! 
Idag är det stallmöte senare som jag är tvungen att gå på eftersom mamma kör syrran+hennes grejer till skara (JA!). Oj vad jag längtar, vaknade med mensvärk idag så det blir nog jättekul! :D 
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Tove

goodäää ^^ du glömde skriva att cilla å totte va där? XD asså var det kompisar till dom som hade festen eller hade dom ""beställt" dom som undehållning? *XD

Postat av: Klara

Haha juste ja!dom hade nog beställt dem ;)

2007-09-02 @ 11:48:54
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback