I skolans datasal

Hellow! Sitter i skolan nu, har egentligen biologi men jag tog mig friheten att ta en rast nu :P Vi håller på att skriva en rapport om Uttran och det är dödligt tråkigt. Lektionen slutar ganska snart iaf och sen är det bara mentorstid, lunch och matte kvar :) Hoppas det är god mat idag för jag är hungring..som omväxling dårå x) haha.
Efter skolan ska jag rida med Tove! det är trevligt att rida med henne och jag slipper höra primas gnäll över att han är ensam, han gnäller faktiskt bokstavligen >.<.
Aja måste dra för Kenneth tycker vi borde fortsätta jobba^^ Jag borde skaffa mig mer motivation och en bättre inställning till skolan!

Kommentarer
Postat av: Tove

bara för att Baldur låter som en gris/ko/cp ? xD Asså jag saknar Tullinges mat! idag i skolan luktade det spya i hela matsalen! :( Pusspårej ses snart!

2007-09-21 @ 13:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback