Jag stödjer inte sportfåneri!

Hej

Så sitter man här igen fast man borde plugga. Kemiprovet har dock blivit flyttat till nästa fredag istället för onsdag och det är därför inte lika akut ;).

Idag var jag jättetrött när jag vakna och jag minns verkligen inte att jag stängd av klockan eller att den ringde, helt plötsligt stog jag bara up :S haha. Inget bröd idag heller utom äckligt hårtbröd. Men man får ta vad man har och det smakar helt ok med ost på^^.  Tåget var 17 min sent, säkert bara för jag struna i att ta en Punkt.se. Fick sitta och glo på alla människor istället. Undra varför nästan alla ser så sura ut när det åker tåg :S jag gör det iofs jag med men jag är ju svag för grupptryck ;). Missade ju bussen så  jag gick med Niko. Det är faktiskt inte så långt när man tänker efter. Kemi var första lektionen och jag fattade knappt något "/ får ta och plugga ordentligt till  provet! Biologi sen. Vi har nästa gjort färdigt rapporten om Uttran nu. Sen är det ju disskusionsdelen kvar som man ska  göra induvidellt. 2 st datorskrivna A4, hon måste med mig skämta aprilo! Det är omöjligt ju :| Det är för sådana här tillfällen man har sin biologi-mamma <3 hehe. Konditionstestet nästa! Jag var riktigt nervös innan, det är inge kul att vara dålig =/ Fast jag var inte långsamast utan det var två stycken efter mig x). Missade dock tiden för "överbetyg" med 19s, lite små irriterande men det fixar jag nästa år istället :) Till lunch var det Ryssröra med pitabröd och inte helt oväntat var bröden slut >< Jag förstår inte att de blir lika förvånade varje onsdag över att vi äter så sent :S.

Nu blev jag trött på att skriva... Jag känner faktiskt väldigt starkt för att sova, men kvart över 7 är kanske att ta i ;)

Igår red jag med Tove och Baldur <3. Det var lite mysigt. Fast de hade varit elaka mot Prima i hagen så han hade fått flera sår :'( Antagligen är de lite uppspelta över att det har flyttat dit en tjej ;) Min fina Primus, fan vad jag tycker om  honom. Han är verkligen gudomligt söt och jag vill bara proppa honom full med godis och pussa sönder han mule. Jag har överskott på kärlek, behöver nån annan att ta hand om :(

På kvällen skulle jag pluggat men drabbades av en "allt är meningslöst"  attack och la  mig och kolla på idol istället. Jag förstår inte att de vågar stå där och sjunga. Jag skulle inte ha något emot att vara modig. Kom fram till  att det inte spelar någon roll om jag tar mig i kragen och skriver eneglskan för jag kommer ändå inte våga ställa mig där framme och berätta om den jävla kungafamiljen och ishotellet. 2 min! Jag klarar inte av 2 min när folk sitter och tittar och lyssnar på mig, fast jag vet ju mycket väl att de fullkomligt skiter i vad jag säger. Aja, det har ju funkat att vägra hittils så det går nog nu med.
Jag åt en banan idag, jag hatar bananer! Det är nog bara en fix idé egentligen som jag har haft sen jag var liten. Jag hatar banan av gamal vana.
hejdå!


Kommentarer
Postat av: Louise

hahaaha
"hon måste med mig skämta aprilo!" x) men klara du vågar visste! jag tror på dig :) puss på örat gullgryn!

2007-09-26 @ 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback