17/4

Tiden bara flyger fram, dagarna susar förbi utan att någonting egentligen händer.
Jag har varit sjukt trött hela veckan i skolan och har tillbringat en hel del tid med tankarna på annat håll och huvudet på skolbänken. Lärarna blir inte så glada men jag har kommit fram till en hel del itressanta saker och ännu fler ointressanta saker.
Igår var en bra dag, eller jag gjorde den bra. Vaknade med ett stort leende och bestämde mig för att inte låta någonting alls förstöra det. Lät alltså alla dåliga tankar rinna av mig :) Åkte till Mattias direkt efter skolan <3 En fristad.
Idag är mina två första lektioner inställda.  De flesta i klassen är alltså lediga idag, men  inet jag som   läser franska >.< Känns egentligen lite onödigt att åka dit och ha en 40 min lång lektion men jag antar att jag är så illa tvungen. Tror jag ska åka  lite tidigare och äta lunch innan också.
Anna är hemma nu och jag stör mig redan på det. Fast jag får väl stå ut, hon kommer iaf inte hem något mer på resten av terminen ( ja, jag är hemsk men det är hon också).
 Men nu ska jag ta och rensa lite tvätt så jag får lite rena kläder att ta på mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback