18/4

Sitter i skolan nu. Vi skulle tydligen inte ha första lektionen så jag kom hit 2h tidigare än jag hade behövt. Fast det gör inget för tidiga mornar är en av de saker jag älskar mest här i världen.
Struntade att gå till skolan igår så jag tillbringade förmiddagen med att städa rummet och måla naglarna. Sen ååkte jag ut till stallet vid halv 2 tiden för att rida men Prima har troligtvis sträckt sig i höger bak och var halt så det var bara att försöka fördriva tiden fram till kl 5 är pållarna skulle in från hagen. Hjälpte Martina att hoppa lite med Baldur undertiden. Det gick faktiskt väldigt bra, han hoppade riktigt fint och klarade 70 cm! (Bra för att vara honom).
 Sen var jag med Mattias som omväxling.. Mamma blev lite ledsen för att jag inte skulle vara hemma och jag fick lite dåligt samvete, men jag pallar inte. Efter en stund glömde jag iaf bort allt jobbigt alltid när jag är med honom, det är så skönt.
Hoppas det blir fint väder idag igen, man blir så glad när det är vårväder och sol. Fast bara för det kommer det säkert snöa eller nått. Nu börjar jag skriva om vädret vilket betyder idétorka. Jag som hade tänkt fördriva lite längre tid här men det blir nog svårt. Får ta och sätt mig i en soffa någonstans och lyssna på musik istället.

Kommentarer
Postat av: tove

åh min älsklingsbaldur


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback