21/4

Hur lyckas jag? Ingen första lektion idag heller.. Dock var jag bara här en timme för tidigt denna gången. Son ni kanske förstod så sitter jag i skolan nu. Äckelpäckel måndag igen. Fast nästa vecka går jag bara två dagar i skolan så jag har något att se fram emot. Prov i biologi på fredag, tema evolutionen (vet inte ens hur man stavar till det). det blir till att plugga i veckan då.. lycka till! ha..ha..ha..
Helgen har jag tillbringat med och hos Mattias. Trevligt trevligt, fast saknar flickorna :(  Så det får jag ta och ändra lite på..
Har väl inget mer att skriva för tillfället. Min skriv inspiration är inte så stor för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag saknar dig :) var aslänge sen vi sågs! Jag skyller det på Andreas. Puss

2008-04-24 @ 13:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback