22/4

Tisdag och "sovmorgon". Vaknar ändå jättetidigt och får för mig att jag har försovit mig. Var lite segt att gå upp i morse trots det underbara vädret för jag har ingen vidare rolig dag framför mig. Går till 16.10 och sen ska jag ut till stallet och inte rida eftersom han fortfarande är lite knas i benet. Efter det ska jag plugga hela kvällen! Så det så. Får vi se hur det går. Kom just på att jag glömde min bok hos Mattias, ska läsa 200 sidor till på torsdag och har inte börjat. Planering är väl inte min starka sida är jag rädd.
Gårdagen var lika tråkig som måndagar brukar vara. Men slutade tidigare för vi hade inte sista lektionen heller. Satt hemma hela eftermiddagen och lyssnade på en hörbok och åt massa pga ren tristess. Jag blir knäpp av att inte ha något att göra (jag hade iofs massa jag kunde pluggat men det är faktiskt ännu värre). Vid 8-tiden kom Mattias och hämtade mig iaf. Så lugnt och skönt... här hemma for alla runt som hysteriska hönor utan någon egentlig anledning.
En bra sak med dagen är som sagt det fina vädret. Allt har gått så fort, senaste dagarna har det bara ploppat upp alla möjliga fina blommor. Man borde tillbringa hela dagen ute i solen så kanske man skulle bli lite piggare, men istället stänger de in en i dåligt ventilerade lektionssalar och förväntar sig att man ska ha energi nog till att tänka.
Hursomhelst. Någon som slutar tidigt på torsdag och kanske vill fika eller picknicka eller nått sånt med mig? Snälla (A)


Kommentarer
Postat av: tove

inte tidigt men ja har håltimme mellan caa 13.40 och 15 om du kan då :D :D

2008-04-22 @ 15:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback