24/4

Sitter i skolan och håller på att dö av värmeslag (inte riktigt kanske,men varmt är det iaf). Men man ska inte klaga nu när det äntligen är fint väder. Idag har jag haft värsta flytet. Först bestämmde jag mig för att skippa fysiken och ta sovmorgon istället och sen körde Mattias mig till skolan så jag kom 10 min efter att svenskan ska börja men det visade sig att fysikläraren var sjuk och att svenskan var en kvart uppskjuten aå jag misasde ingenting ändå :P Nu har jag just ätit och ska snart på nån projektarbetesredovisning. Sen ska jag åka hem och kanske plugga lite och så ska jag fika med Tovelitott <3 Myspys. Efter det blir det solskenstur med Primapojken :) Men nu måste jag gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback